Forsiden, Ikke kategoriseret, Nyheder, Pressemeddelelser

130 feststemte gæster fejrede BF’s 20 års jubilæum

130 feststemte medlemmer, gode venner og samarbejdspartnere, fejrede fejrede fredag den 1.11. foreningens 20 års jubilæum, med en festlig reception der startede kl. 15 og fortsatte til hen omkring midnat. Tidligere […]

Tidligere socialoverlæge og årets ”BrugerVen” i 2006 Peter Ege motiverede med en hylende morsom tale; Årets “BrugerVen” og hædersprismodtager – filosof og mangeårig redaktør af fagbladet STOF, Michael Jourdan. Michael kvitterede med en begavet, spændende og detaljerig tale med passende citater fra nogle af verdens største filosoffer –

Talen findes på video og den vil snarest blive publiceret her på hjemmesiden.

Peter Ege, JK og Michael JourdanKaren Groos mangeårig forkvinde for Landsforeningen for Human Narkobehandling  (LFHN) og redaktør af kvartalsbladet ”Afhængig – og hvad så” – og BF’s mangeårige sambo, store støtte og samarbejdspartner – takkede af og lukkede foreningen LFHN og sendte den officielt på pension. Karen gav en meget følelsesladet og perspektivrig afskedsalut – som kan læses her på hjemmesiden – og vi takker af hjertet Karen for hendes trofaste indsats og kamp for vores velfærd og rettigheder – og vi ønsker Karen et langt og trygt otium sammen med hendes nye kærlighed Ken.

130 feststemte deltog i fejringen af BF’s 20 årige eksistens – og hædrede Michael Jourdan med en lang og taktfast klapsalve og takkede ligeså Karen for hendes mangeårige og utrættelige kamp for stofbrugernes velfærd med et minutlangt bifald.

DSC_8050Ind i mellem talerne underholdt Mårten Stener Charlie Damgaard – med en kort historie, sang og guitarspil – nogle super fede egenkompositioner – der naturligvis også fik gæsterne til at klappe langt og taktfast.

1399391_10153415086105076_949829736_o

Der blev efterfølgende spist og drukket, BF’s speciale 3 slags chokoladedyppede jordbær og flere andre hjemmegjorte kulinariske nydelser, samt lækre sandwich fra foreningens faste cater, lige indtil fadene var tomme – og de allersidste gæster sivede, mætte og trætte, hjemover hen omkring midnat. Tak for alle de fine gaver! og tak til de feststemte venner der bidrog til at gøre jubilæumsdagen særdeles mindeværdig

Vi ses om ikke før så til BF’s 21 årsdag den 1.11. 2014.