Kontaktadresser

Her findes BrugerForeningens adresse, telefonnummer og e-mail adresser til bestyrelsen.

Ønsker du at støtte BrugerForeningens arbejde eller indbetale medlemskontingent –

100 kroner om året – kan pengene indbetales til:

Danske bank: Reg nr.: 9570 konto: 4280955353

BrugerForeningen (BF) – for aktive stofbrugere

BrugerForeningen
Lygten 11. 1. sal.
DK – 2400 København N.V.

Tlf.: 34 12 01 50

.dk er fjernet på BF’s e-mail adresser for at begrænse spam mails E-mail: info@brugerforeningen.xx

Bestyrelsesmedlemmer:

E-mail: lk@brugerforeningen.xx –, Lasse M. Karlsen (Formand)

E-mail: dj@brugerforeningen.xx, – Dennis Jensen (Næstformand – kasserer)

E-mail: wj@brugerforeningen.xx, – Winnie Jørgensen (Bestyrelsesmedlem)

E-mail: ___________________.xx – Carsten Pedersen (Bestyrelsesmedlem)

E-mail: rk@brugerforeningen.xx, – Rose Krubally (Nestor)

E-mail: sv@brugerforeningen.xx, – Sven Rasmussen (Bestyrelsesmedlem)

E-mail ___________________.xx – Lone Madsen (intern revisor)

1. Troels Høst

En jeg kender vil gerne købe testkits til narko. Men han bliver forhindret i at importere dem af paragraf 29 i “Bekendtgørelse om klassificering, emballering, mærkning, salg og
    opbevaring af stoffer og blandinger” fordi reagenserne åbenbart bliver klassificeret som giftige. Er der nogen vej udenom det problem?

2. Paloma

How is the process for buy methadone in copenhagen? My doctor hace to contact with the public health care in Denmark?

• admin

Hello Paloma,

I didn’t see your mail, so sorry for the late answer. If you are an EU resident you can move here, register your place of living and then contact a local clinic and say you want to start in a treatment plan.
      I’m not sure what you mean, when you say “buy Methadone”, you can’t buy Methadone, that would be illegal, but you can get it at a clinic. If you are in a program in your home country, it would probably help to get your doctor there, to write a letter for you, you can show here. Regards Dennis

3. Nata

Hi, can someone please help me find a methadone clinic in Copenhagen? I only speak english and I’m not able to find it myself
    Thank you!

4. mila

hej…håber alt er vel med jer og at man kan kigge forbi. hej så længe og mange hilsener /mila

5. Susanna Forsström

Vill hälsa på er på ett besök inom en snar framtid ?

6. Susanna Forsström

Winnie , kontakta mig snälla vännen min !

7. åns Flyckt

Jag behöver få kontakt med Er och diskutera Era regler och stadgar där !

8. Isabella Vangsgaard

Hej Brugerforeningen,

Vi er to pædagogstuderende som er i gang med at skrive bacheloropgave omkring stofmisbrug, og derfor synes vi det kunne være interesant hvis vi kunne få lov til at besøge jer og evt. stille nogen spørgsmål. Vores bacheloropgave skal primært være et brugerperspektiv, med et primært fokus på livskvalitet hos stofbrugeren samt relationen i et behandlingsforløb og hvordan denne relation kan støtte op om stofbrugerens egen følelse af livskvalitet.

Mvh
    Julie Hansen og Isabella Vangsgaard