Køb ILLEGAL! Det nye narkopolitiske kulturmagasin

KØB ”ILLEGAL!” kulturmagasin – sælges på gaden af aktive stofbrugere, men du er også meget velkommen til at henvende dig i:

BrugerForeningen – for aktive stofbrugere –

Korsgade 30.3.

2200 København N.

(N.B. Indgang via Blågårdens Bibliotek – Blågårds Plads 5.)

telefon 35 36 01 50 – hvor der altid i åbningstiden på hverdage fra 10 – 20 findes en vagthavende aktivist, der med glæde sælger dig ILLEGAL! – og som samtidigt gerne byder på en kop kaffe eller te og ligeledes gerne tager en snak med dig, om hvorfor vi stofbrugere bør afkriminaliseres og hvorfor “narkokrigen”, med de forfærdeligste konsekvenser, som den påfører ikke alene stofbrugere, men også samfundet og dets øvrige borgere, ved især at gøre vores gader utrygge, bør indstilles hellere i går end i morgen.

Vi vil have narko-fred!

Du kan også bestille ILLEGAL! kulturmagasin og få det tilsendt med posten – bestil her:
email: info@brugerforeningen.dk

Ved at indbetale kr. 72,00 til BrugerForeningens bankkonto:

Reg.nr.: 4280 kontonummer 4280955353. – eller via MobilePay til 26 89 00 90

Med venlig hilsen BrugerForeningen – for aktive stofbrugere.

Bemærk: Man kan ikke føre en reel krig mod narko – det er udelukkende et politisk ”gimmick” startet af USA’a 37. præsident Richard Nixon, for over 50 år siden – og resultatet er år for år nedslående. Narkokrigen bliver nemlig i stedet og i videst mulige udstrækning udkæmpet mod os stofbrugere, der ufrivilligt bliver NARKOKRIGS-OFRE, uden nogensinde noget sted, at have været AKTIVE KOMBATTANTER.

Det er os – der er selvmedicinerende opiatafhængige stofbrugerne, der lider særligt under konsekvenserne af narkokrigen og vi mener præcist ligesom mange andre rettænkende medborgere, at det er på høje tide at magthaverne (læs:politikerne) beordrer myndighederne til hurtigst muligt, at erklære ”NARKO-FRED”! –

Sådan at de nuværende illegale stoffer bliver afkriminaliseret og stats-kontrolleret og afgiftsreguleret, præcist ligesom med alt anden medicin,samt alkohol og tobak.

Vågn op kære politikere! – Lad staten tage kontrollen med stofferne og fratage gadebander, narkokarteller og terrorbevægelser monopolet – de har haft alt alt for længe, til et ekstremt lukrativt monopol på salg af stofferne, som hvert eneste år genererer astronomiske beløb – midler der i stedet ville kunne gavne ældre, studerende og skolebørn, samt ikke mindst stofbrugerne der alt for længe har været stigmatiseret og båret byrderne som ufrivillige “narko-krigsofre”.

BrugerForeningen – for aktive stofbrugere.

Lukket for kommentarer

Lukket for kommentarer. Du kan ikke skrive en kommentar til dette indlæg.