Køb ILLEGAL! Det nye narkopolitiske kulturmagasin

KØB ”ILLEGAL!” kulturmagasin – sælges på gaden af aktive stofbrugere, men du er også meget velkommen til at henvende dig i:

BrugerForeningen – for aktive stofbrugere –

Sundholmsvej 38 A.

2300 København S.

Du kan også bestille ILLEGAL! kulturmagasin og få det tilsendt med posten – bestil her:
email: jk@brugerforeningen.dk

Ved at indbetale kr. 72,00 til BrugerForeningens bankkonto:

Reg.nr.: 4280 kontonummer 4280955353. – eller via MobilePay til 26 89 00 90

Med venlig hilsen BrugerForeningen – for aktive stofbrugere.

Bemærk: Man kan ikke føre en reel krig mod narko – det er udelukkende et politisk ”gimmick” startet af USA’a 37. præsident Richard Nixon, for over 50 år siden – og resultatet er år for år nedslående. Narkokrigen bliver nemlig i stedet og i videst mulige udstrækning udkæmpet mod os stofbrugere, der ufrivilligt bliver NARKOKRIGS-OFRE, uden nogensinde noget sted, at have været AKTIVE KOMBATTANTER.

Det er os – der er selvmedicinerende opiatafhængige stofbrugerne, der lider særligt under konsekvenserne af narkokrigen og vi mener præcist ligesom mange andre rettænkende medborgere, at det er på høje tide at magthaverne (læs:politikerne) beordrer myndighederne til hurtigst muligt, at erklære ”NARKO-FRED”! –

Sådan at de nuværende illegale stoffer bliver afkriminaliseret og stats-kontrolleret og afgiftsreguleret, præcist ligesom med alt anden medicin,samt alkohol og tobak.

Vågn op kære politikere! – Lad staten tage kontrollen med stofferne og fratage gadebander, narkokarteller og terrorbevægelser monopolet – de har haft alt alt for længe, til et ekstremt lukrativt monopol på salg af stofferne, som hvert eneste år genererer astronomiske beløb – midler der i stedet ville kunne gavne ældre, studerende og skolebørn, samt ikke mindst stofbrugerne der alt for længe har været stigmatiseret og båret byrderne som ufrivillige “narko-krigsofre”.

BrugerForeningen – for aktive stofbrugere.

Lukket for kommentarer

Lukket for kommentarer. Du kan ikke skrive en kommentar til dette indlæg.