Ikke kategoriseret

BrugerForeningen fraflyttede d. 1. maj lokalerne i Korsgade/Blågårds plads og til midlertidige lokaler på Sundholmsvej (bygning 38 A. 2300 Kbh. S. BF’s fastnettelefon fungerer desværre ikke – en flytning vil koste 8-9.000 og det har vi simpelthen ikke råd til, så vi kan kontaktes på mail: jk@brugerforeningen.dk

I de midlertidige lokaler i Bygning 38A. på Sundholm – findes desværre ikke tilstrækkeligt plads til at åbne socialt værested for stofbrugere, som vi ellers har drevet […]

I de midlertidige lokaler i Bygning 38A. på Sundholm – findes desværre ikke tilstrækkeligt plads til at åbne socialt værested for stofbrugere, som vi ellers har drevet med frivillige kræfter lige så længe foreningen har eksisteret. Men BF’s medlemmer bor også hovedsageligt i København N + N.V. + S.V. og V. + Ø + Vanløse og Brønshøj samt diverse omegnskommuner, men på Amager har vi pudsigt nok ikke mere end ét enkelt medlem registreret.

Men foreløbigt har vi indrettet administration, rådgivning og mødested for foreningens aktive – der mødes mindst 3 gange ugentligt – fra sidst på eftermiddagen og til ud på aftenen –

BF’s aktivister pakker også stadigt skadereducerende udstyr – herunder poser med bikarbonat (som erstatning for salmiakspiritus) og crack-kits, fortrinsvist til fixerummet “Skyen” og Mændenes Hjem, samt til stofindtagelsesrummet “H17” – og diverse institutioner under Københavns Kommune – og en del andre projekter.

BF’s SprøjtePatrulje opsamler også stadigt brugt brugerudstyr på gaderne og private områder på Indre Vesterbro – hver eneste dag året rundt –

– Onsdag den 30.8. kl. 10.00 til 16.00.

BF afholder også kurser i overdoseredning – for stofbrugere og andre interesserede – der udstyres med antistoffet “Naloxone” –

BF_P165-2